IrisVerlegh.reismee.nl

FIJI!!

BEACHCOMBER

Reacties

Reacties

Lian

Hoi Iris,

Wat een prachtige foto's van Fiji.
Hoe moet jij ooit weer wennen in Etten-Leur?

Groetjes
Lian

Oma

Hallo Iris,
Wat een geweldig verhaal!Jij maakt heel wat mee. Je houdt er een schat aan herinneringen aan over. De foto's zijn ook prachtig. Wat een schitterend land!.
Ik zie je nu vast heel gauw. Goede terugreis. Liefs Oma.

mama

Hallo, ies

Tja wat zal ik zeggen. Geweldig verhaal weer en prachtige foto's.
Nu dan weer de terug reis ennnn, weer je draai proberen te vinden in je eigen landje.
Zal denk ik niet mee vallen na al je belevenissen.

Ik moet zeggen, ik kan niet wachten je weer te zien.
De kazen,garnalen, avocado's, het staat allemaal klaar.
Hele hele goede terugreis en de groetjes aan Bram, hoor je gauw.

Dikkedikke kus, mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!