IrisVerlegh.reismee.nl

FIJI!!

BEACHCOMBER, in mijn 1tje de Fijiavond bijwonen:)

Reacties

Reacties

Welmoed

Dit is zo'n leuke foto! Je hebt vast een geweldige avond gehad alleen met de locals!!

Harrie Verlegh

Zo Iris, volg mij vlieg je nu ergens door het luchtruim. Volgende bestemming: London. Nog enkele daagjes genieten en herinneringen ophalen. Zou Bram al op de uitkijk staan? Prachtige reis geweest. Zo zonder telefoon en andere verbindingen op Fiji, heb je ook fantastsch gevonden. Ik heb het aatal keren 'fantastisch' in je reiverslagen niet precies geteld, maar je verblijf op Fiji was geloof ik een 'fantastische' finale. Nou meid, stoere dochter van me, geniet ze nog in London en we praten dinsdag uitgebreid verder over al je fantastische ervaringen. Bye,
Pa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!