IrisVerlegh.reismee.nl

Verhaal 2 vanuit de andere kant van de wereld

Hallo lieve mensen,

Allereerst superbedankt voor jullie lieve, leuke en gekke berichtjes, echt super!

Laughing

Ik ga het verhaal kort proberen te houden, ik zie nu net ook dat ze hier in het internetcafe geen memory stick aansluiting hebben voor mijn camera, dus ga zo even terug naar het hostel om mijnusb-aansluiting te halen, ik wil jullie natuurlijk niet langer in de spanning houden, de foto's zijn tot nu toe al prachtig!
Goed, een klein verhaaltje wat we tot nu toe hebben gedaan:
Avond 2 hebben Zoe en ik het er goed van genomen, we zijn hier naar een ' backpackers discotheek ' geweest om de bloemetjes eens goed buiten te zetten
Wink
Van te voren hadden we 4 nederlanders ontmoet (tja ik weet het, het zou beter zijn als we ons wat meer naar de buitenlanders zouden trekken.. ) en met hun hebben we een erg gezellige avond gehad.
Dag 3 zijn we naar Waiheke Island gegaan (half uurje varen met de Ferry vanuit Auckland), hier wonen Vera en Jack/John (hij heet eigenlijk John maar iedereen noemt hem Jack), Vera is de zus vaneen vriendvan mijn ouders. Bij hun hebben we 2 nachtjes mogen slapen, dit was erg chill.. Namelijk: goed eten, een topbed, een gezellig huis en een prachtig eiland. De tweede dag op het eiland hebben we een autootje gehuurd en zijn we door het eiland gereden...MYGOD wat prachtig! Het is een beetje te vergelijken met de mooie eiland googlefoto's. Hier hebben we uiteraard al heel wat mooie foto'tjes gemaakt, zoals ik al zei, die volgen nog!

Nu zitten we weer even in Auckland, we gaan vandaag de noodzakelijke dingetjes regelen, zoals het werkvisum fiksen, een bankrekening openen, etc..
Morgen willen we een Auckland tour gaan maken met Kiwi Expierence, dit is een bus die gratis door heel Auckland rijdt voor de toeristen/backpackers.
En dan overmorgen gaan we naar het noorden, hier bevind zich de Bay of Islands (google maar even voor een lekkermakend gevoel.. mygod!!)
We zetten onze reis voort met de Nakedbus, een prima busmaatschappij die door heel Nieuw -Zeeland rijdt, dit is ook de goedkoopste manier van reizen voor backpackers.

Nou lieve mensen, ga er niet aan wennen dat ik zoveel verhaaltjes e.d. op mijn reisblog plaats, want ik ben bang dat dit niet het geval zal zijn.

Tot horens, en nogmaals bedankt voor jullie leuke berichtjes!

Dikke kus, Iris

P.s. Pa, probeer niet om mijn grammaticafouten te letten

Wink

Reacties

Reacties

Nancy

Klinkt goed!
Geniet ervan!
xx

Bram

Mijn naam had ook wel in de P.S. mogen staan.

Jezus Iris, wat vet. Wat stond ik graag in jouw schoenen. Ik ga nu lekker tukken dus die foto's zie ik een andere keer wel.

Toch wel een busmaatschappij? :p

Geniet! xxx

Pam

Heey Iris!

wauw! wat klinkt dat goed, ik heb een paar foto's opgezocht op google, en het ziet er daar kei mooi uit!

xxx

Engeline

Lieve Iris,

Wat fijn om te horen dat je het zo goed stelt. Ik, en ik denk ook vele andere, zijn erg jaloers op je.
Geniet ervan en maak er een top tijd van!

Liefs x,

Engeline

Frederique

Waaauw iris, helemaal top! Ik probeer je vanavond te bellen, geniet ervan en doe rustig aan! KUsje

ps. krijg jij mijn sms berichten aan?

Merel

Nou meid, je hebt al heel wat ondernomen! Erg leuk allemaal :) :)

Heel veel plezier verder!

XXX

Lisette

Cool! Looking good hoor darling!



PS ik zit ook op een heel cool eiland, kan je ook googlen! -> workcube.

Lian

Hoi Iris,

Wat is het daar mooi! Geniet ervan.
Ik hoop dat je toch regelmatig een berichtje en foto's blijft plaatsen.

Groetjes
Lian (en Frits)

Stefanie

Wouw Iris wat ziet het er daar prachtig uit!!
Geniet ervan meis!!!!!!!

xxx

Bibiche

Hoi Iris,

Klinkt allemaal goed! Foto's zien er mooi uit! Toch maar geen camper aanschaffen dus.....jullie gaan liever met de nakedbus?

Liefs Bibiche.

mama

Heee Ies,
Prachtige foto's, en wat heb je in die korte tijd al veel gedaan zeg.
Ben blij dat jullie voor bus vervoer gaan en niet voor een camper, dit voelt zo toch beter.
Dikke knuffels,en tot gauw maar weer
Doeiiiii,

Pieter

heeey zuster, was een mooie foto's joh...
het liefs zou ik met het vliegtuig achter je aan komen..
maar dat zit er niet in denk ik haha.
maar het word dus geen camper maar jullie gaan met de nakedbus, maar toch niet echt naked neem ik aan;)
veeel plezier verder xxx
p.s moeders vraagt hoe zit het met het autoverhaal..? want daar schrijf je niks over. ( je weet wel achteruit tegen een gevel aan.)

Tibor

Iris!

Fijn om te horen dat de reis goed is verlopen.

Je weet wel dat je links moet rijden in Nieuw-Zeeland?
Maar ik twijfel niet aan jouw autorijd kunsten hoor.

Groetjes vanuit de Efteling

Sieb Sleutelier x

Verleghjes Venlo

Wat een bofkont ben jij dat je deze kans krijgt. Geweldig goed. Geniet ervan, we zullen je geregeld volgen. En foto's willen wij natuurlijk wel zien om het verhaal levendig te houden !!!! Doe je best dan gaat de rest vanzelf. Hugs & Kisses van PMEBMVJ-Venlo

Oma Verlegh

Hallo
Je verhaal met plezier gelezen!. Zo te lezen gaat alles prima.
Mooie foto's. Het lijkt me een prachtig land. Geniet ervan!. Je vader is vanochtend op de koffie geweest. Lian was er ook. Heel gezellig. Tto de volgende keer.
Liefs Oma.

Kareshma

Schatteke je hebt het weer eens voor elkaar hoor. Echt een super mooie locatie ik weet zeker dat je een te gekke tijd tegemoet gaat. Geniet ervan lieverd!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!