IrisVerlegh.reismee.nl

Verhaal 1 vanuit NZ

Hi there, lieve familie, vrienden, kennissen, vage kennissen en onbekende

Laughing

Gisteren om 07:00u ben ik geland op Auckland, de vlucht ging prima en gelukkig geen heftige turbelenties. (Gelukkig mocht ik met het vliegtuig mee, want er waren heel wat probleempjes op Londen, kort gezegd: ik moest me in Londen nog inchecken, ik kwam te laat aan bij de incheckbalie (niet dat ik zo sloomof nonchalant was, nee omdat mijn vlucht vanuit Amsterdam net was geland) waardoor ik mezelf online moest inchecken.. snel naar een internetcafe en vervolgens snapte ik niks van de website. Zo goed lees ik geen engels. Ik aan heel wat medewerkers hulp gevraagd (4 mensen konden mij niet helpen, wel kreeg ik als antwoord: ' Hurry up, you're gonna be to late, hurry up, hurry up!' Tjaa, dat werkt uiteraard ERG op mijn zenuwen.) Uiteindelijk (3 kwartier voor vertrek van mijn vlucht!) kon er een jongen achter de balie van Air New Zealand mij helpen. Het was een mooi, uiteraard groot vliegtuig, 68 rijen en iedereen had een prive tv-tje waar je uit circa 60 films, tv- series, dc's en heelwat spelletjes kon kiezen. Ik zat in rij 68, stoelnummer D (dat is bij het gangpad). Van Londen naar LA (daar was onze tussenstop) had ik naast me een lege stoel (lucky me!) Vanaf LA had ik wel een meisje naast me zitten, leuke meid gelukkig.
In het vliegtuig heb ik een sterward ontmoet uit Auckland, hij heeft mij wat leuke tips gegeven over Nieuw-Zeeland, altijd leuk en handig.

Het is nu mijn tweede dag hier en ik ben mezelf nog een beetje aan het acclimatiseren, (lichte jetlag). Zoe en ik gaan zo een mooieroute in elkaar flansen en uiteraard houd ik jullie daarna weer op de hoogte van mijn fantastiche plannen!

Ik heb btw een nieuw nummer, dus twijfel niet, pak je telefoon en sms/bel me gerust!
0064 2108 2174 10 (Let wel op het tijdverschil van 12 uur! (ik had me vergist, dacht dat het 11 uur was, maar het is natuurlijk zomer, oftewel een extra uur verschil)

Foto's volgen uiteraard nog als ik wat meer leuke beelden heb gemaakt!

Veel liefs, dikke kus en een knuffel,
Iris

Reacties

Reacties

Meral

Veel plezier chick! Ben blij dat je veilig aan bent gekomen..

Bram

Heel veel plezier met je adventure! Blijf vooral geregeld bloggen en maak vooral veel foto's voor de thuisblijvers. :)

Ciao, xxx

Kelly

Ahh prullie wat een gedoe joh! Maar ben blij dat alles goed is gekomen! Veel plezierr! Kusss

Harrie Verlegh

Het is hier nu 01.26 uur, eigenlijk geen tijd meer om 'n briefje te schrijven. Maar voor mijn enige, echte dochter doe ik graag iets extra's. Gelukkig ben je gearriveerd, ook al was het dan in de regen. Daarna 13 uur geslapen, las ik in je sms. Ik hoop dat dit voorlopig genoeg is geweest. Je reisgenote Zoe (met puntjes op de e) stond je wellicht al op te wachten, flapperend met grote, dikke checques .... Wij maken ook nog wel iets over hoor! Ik ga nu mama vertellen dat je al berichten op de site hebt geplaatst. Misschien springt ze zo dadelijk dan nog het bed uit, en anders wordt het straks. Eigenlijk een gek idee, ik ga zo dadelijk maffen en jij -aan de andere kant van de wereld- doet weer heel andere dingen. Ik hoop snel te lezen wat dat allemaal wel niet is. Dikke zoen,
Je enige echte papsie

monique

het avontuur is begonnen..... heel veel plezier en mooie verbazende momenten toegewenst.

Fleur v.A.

Iris!
Heeel veel plezier en niet vergeten te bloggen hoor! en natuurlijk fotos posten.. Lekker jaloers makende shots erop zetten!
Nog maals veel plezier!
Tot snel
Liefs xx

Martijn

Hallo Zus,

Wat een leuk verhaal, Ik had je na je reactie nog aan de telefoon, maar dat was ongeveer 10 sec. Gelukkig ben je veilig aangekomen. Wel een raar idee dat het nu bij jou avond is en jij zo gaat slapen en dat ik hier nu op school zit. Hoe is je Hostel en ben je al uit je jetlag? veel plezier verder, geniet ervan en laat zo af en tie iets van je horen.

xxx
Martijn

Ida

Lieve Iris!

Wat fijn dat het toch allemaal goed is gegaan in het vliegtuig! Haha, gelukkig niet teveel turbulentie en luchtzakken he;) Maar heel veel plezier alvast de komende dagen en succes met het uitstippelen van je reis:)

Kusje Ida

Rabia

Prinses Iris, wat fijn dat je goed bent aangekomen! Heel veel plezier, en ik lees je leuke verhaaltjes nog wel...

kussiee

Lian en Frits

Hoi Iris,

Fijn dat je goed bent aangekomen. Ik heb zaterdagavond (ned. tijd) nog aan je gedacht op de tijd dat je ongeveer zou landen.
Ik vind het ongelooflijk stoer wat je allemaal doet.
We gaan je volgen.
Groetjes (ook van Frits)
Lian

Sandra

Hey Iris,
Wat goed dat je gelijk een berichtje op de site plaatst (kan tess nog wat van leren), erg spannend allemaal maar ik weet zeker dat je het wel redt.
we volgen je,
groetjes van ons allemaal
sandra

Stephanie

Hé Lover,

Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen!Hahaha ik zie al helemaal voor me hoe dat inchecken eruit heeft gezien haha! Veel plezier, geniet van alles!! Ik bel je over een week of 3 even hoe het allemaal gaat enzo!!

Anita en Rob

Hey Iris,
Goed te lezen dat je weer veilig op de aarde staat, al is het dan wel aan de andere kant van de wereld. Begrijp dat het vooral in Londen niet echt vlekkeloos is gegaan, maar dat moet je maar gauw vergeten. We zijn razend benieuwd wat jullie allemaal gaan doen en zien en zullen jullie op de voet volgen. Veel plezier en groetjes aan Zoë.

Frederique

Hee Schatje,

Gelukkig is alles goed gegaan! Ga zo lekker slapen, en jij een leuke route in elkaar zetten! Maf hoor! Wanneer beginnen jullie? Ik bel je donderdag!

Schatje! Dikke kus xx

monique

he prinses iris,

ik kwam nog een briefje tegen in de kleedkamer met leuke lokaties in nieuw zeeland en australie en 2 email-adressen bij deze:
KANT 1:tongoriro crossing,abel tasman park, fox clutiur(denk ik) mount cook.
KANT 2: melbourne, great ocean road, flinders rangers,outback!! alice springs.
emailadressen: sietse87.waarbenjij en s.f.heiden@upcmail.nl

heel veel plezier!!!!!!!
(een aardig jaloerse) mo

Michèlle Dankers

Hey lieverd
Gelukkig ben je helemaal heel aangekomen in het Prachtige Nieuw Zeeland!
Ik vind het zo super van je, dat weer je lekker de wereld gaat veroveren :D
Ik wens je nog een keer Super Veel Plezier! Ik ben zo benieuwd naar de foto's. We keep in contact lovely.
Liefs X Michèlle

mama

Hey Iesjepiesje,
Kan natuurlijk niet achter blijven met bloggen, het liefst reageer ik per sms en/of telefoon. Ben erg blij dat je veilig bent aangekomen. Maf idee hoor, jij in bed en wij hier ons ding doen, jij uit bed en wij er weer in. Regent het nog steeds bij jullie of is de zon er al door. Hier natuurlijk nog fris en somber. Hopelijk horen wij weer snel van jullie.
Dikke kussen van die maaama.

je broeder pieter

heyy zusieee,, hoe gaat het daar allemaal in nieuwzeeland,, zal wel vet zijn denk ik, ik hoop dat je wel goed op je eigen let daarr, kusjess en groetjes pieterxxx

Tess

He Iris,

Klinkt allemaal al leuk, wat een gedoe zeg op het vliegveld ( ik ken het probleem in londen, met inchecken.. )
Ik hoop dat je een leuke tijd hebt daar, dat zal wel lukken.

xx Tess

Oma Verlegh

Lieve Iris,

Fijn dat je goed bent aangekomen. (Mama belde mij Zaterdagavond). Nu is het grote avontuur begonnen. Ik ben héél benieuwd naar je berichten. Succes met alles! Groetjes en liefs Oma xxx.

Pam

Hoi Iris!

Het klinkt allemaal leuk! ik blijf je verslagen zeker volgen!

xxPam

Suus

Iris!
Wat een hoop fans heb jij zeg!! En wat een avontuur heb je al beleefd! Dat belooft wat voor de komende tijd:-).
Ik heb gisteren maar voor ons beide onder de schuimwaterval in de kroeg staan springen;) Miste mn stapmaat!
GENIET en tot op Fiji!

xxx Suus

Bibiche

Hoi Iris,

Al een hoop meegemaakt op de heenreis lees ik. Maar goed aangekomen en dat is het belangrijkste! Heel veel plezier en succes met het uitstippelen van de route!

Liefs Bibiche.

Merel

Schat!

Ben blij dat je de vlucht hebt overleefd!
Heel handig dat je in het gangpad zat ;)
Hoop dat je al een beetje je draai hebt gevonden?!

Veel succes met de verdere planning.

Liefs x

Peer ( balkum)

Wat een mooi avontuur Iris , we gaan het volgen hoor .
Geniet ervan en groetjes van ons ......................

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!